niedziela, 23 czerwca 2013

Mania gromadzenia przepisów

    Tym razem pierwsza tarta na słodko. Bo tych na słono - obiadowych upiekłam w swoim życiu już dużo. 
   Co tydzień staram się wypróbowywać choć jeden nowy przepis. Mam manię ich gromadzenia. Zapisuję, fotografuję, wycinam wszystkie, które wydają mi się godne wypróbowania, a połączenia składników wydają mi się interesujące. 
   Tym razem trafiło na tartę z truskawkami. Przepis znalazłam kiedyś w jakiejś claudio-olivio-podobnej gazecie. Cyknęłam fotkę i zapisałam w folderze o jakże tajemniczej nazwie "Przepisy".  
   No i wczoraj postanowiłam, że przyszedł czas na to, by zmierzyć się z pierwszą w swoim życiu owocową tartą. 
   Efekt smakowy dorównuje temu jak ciacho wygląda. Czy jest ktoś ciekaw przepisu? ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz